niedziela, 7 września 2014

...ergo sum! - czyli próba złożenia gazetki

Witajcie :)
Pod koniec poprzedniego roku szkolnego moja klasa została wyznaczona do złożenia szkolnej gazetki: mieliśmy napisać artykuły, później miał to wszystko ktoś złożyć do kupy. Jakoś tak wyszło, że poza napisaniem do niej dwóch tekstów, właśnie ja miałam ją poskładać. Dla jasności - nigdy wcześniej czegoś takiego nie robiłam i choć owszem, był czas, że gazetkę tworzyć chciałam (mniej-więcej w podstawówce :D) to w tej chwili nie było to szczytem moich marzeń. Ale jak jest zadanie do wykonania i możliwość zdobycia jakiegoś doświadczenia, to dlaczego nie spróbować?
Musiałam ogarnąć program, w którym nigdy wcześniej nie pracowałam, a ponadto nie miałam za dużo czasu... samą gazetkę musiałam złożyć w 1-2 dni, pod koniec roku szkolnego, gdy miałam nawał pracy...i to wyraźnie na niej widać: zarówno niedopracowanie przez brak czasu, jak i brak doświadczenia. Ale zrobiłam to i choćby dlatego jestem z niej zadowolona ;)
Jeśli kogoś interesuje w ogóle taka szkolna gazetka zapraszam do obejrzenia jej (mam nadzieję, że nikt z Was się jej wyglądem nie przerazi...), zaś już jutro na bloga wkleję recenzje, którą napisałam na jej potrzeby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie, nie zaobserwuje Twojego bloga w zamian za obserwację mojego - wolę mieć garstkę zainteresowanych blogiem czytelników, niż tysiąc zapychaczy.
Usuwam spam.

Nomida zaczarowane-szablony