piątek, 4 września 2015

Liebster Blog Award #2

Zostałam po raz drugi nominowana do LBA, tym razem jednak zostałam nieco zaskoczona, bo osobą nominującą jest Edyta Tebinka z bloga dziewczynysieznaja.blogspot.com, o którym ja sama wcześniej po prostu nie słyszałam :) Dziękuję więc za nominacje i zabieram się za odpowiadanie na pytania.

Jaki masz telefon?
Czy tylko mnie w tych czasach nie interesują za bardzo modele telefonów? Mam Samsunga, chyba Galaxy Young, ale mogę się mylić, a numerka modelu nie podam - bo go po prostu nie znam. W każdym razie, raczej z niższej półki cenowej i wiecznie zacinający się, ale mi wystarcza. Ach, ma na imię Gabi, tak jakby co.



aoao2.deviantart.com
Co lubisz jeść?
Zależy, o co dokładnie chodzi i kiedy. Generalnie lubię stonowane smaki - niezbyt ostre, niezbyt gorzkie, niezbyt kwaśne etc, dodatkowo uwielbiając wszystko co słodkie i kremowe. Z takich dużych, typowo obiadowych dań na pewno uwielbiam tortille, spaghetii, pizze i różnego rodzaju fast foody (nie bym była otyła, nie przesadzam. Ale lubię :D). Jeśli zaś chodzi o słodycze... to tak na prawdę większość. Oczywiście czekolada i żelki na pierwszym miejscu.


W jakim województwie mieszkasz?
W Śląskim, aczkolwiek mieszkam obecnie na jego granicy z Opolskim.

Ile masz lat?
Od tego roku jestem pełnoletnia :c

Czy lubisz masło?
To tak na serio? Mhm. Tak, lubię masło. Ma kremowy smak. A ja lubię kremowe smaki.

Co lubisz robić w wolnym czasie?
Czytać. Grać w gry (choć nie umiem). Robić zdjęcia. Pisać. Rozmawiać z ludźmi. Czasem mnie weźmie na spacer, albo coś innego, nieco bardziej wyczynowego, jeśli mam na to siły, aczkolwiek z natury jestem leniwa. Ach, jak mam z kim, chętnie coś obejrzę, niemniej, sama się do tego nie zmuszę.

Jaka jest twoja idealna połówka?
Na pewno nie jest nią mój mąż Jaskier... W każdym razie, kiedyś myślałam, że to koń. Przystojny był - czarna grzywa, brązowa sierść i kropki na zadku. Serio, to było ciacho. Potem był pies. Złoty dzieciak, szalejący za samochodami i suczkami, ale przynajmniej miał ładny uśmiech. A teraz? Teraz mam chyba taką, jakiej szukałam, ale resztę może zostawię dla siebie.

Jaki masz rozmiar buta?
Dość mały. Z reguły wchodzę w 36/37, z rzadka wpadnie 38.

Czy masz rodzeństwo?
 Tak, siostrę, młodszą o aż czternaście miesięcy.

Czy masz już wszystko do szkoły?
My spiffy school bag by sanasstage
sanasstage.deviantart.com
Zapewne w chwili, gdy post zostanie opublikowany, odpowiedź będzie brzmiała tak, aczkolwiek nigdy nie szykuje siebie nie wiadomo jakiej wyprawki. Trochę zeszytów, ewentualnie zapas długopisów, nowy plecak, jeśli potrzebuje i książki. To tyle by było. Nie pojmuję kombinowania i kupowania setki nowych rzeczy, bo rok szkolny. Wolę wydać na swoje przyjemności.




Jaki jest twój numer w dzienniku?
W klasowym trzeci, aczkolwiek na każdej lekcji mam inną grupę, dlatego bywa z tym różnie. Wędruję od jedynki, do piątki.


Jak poprzednio, nie nominuję nikogo. Żywię jednak nadzieję, że przyjemnie czytało się Wam ten tag, mimo, że chyba nie był jakość szczególnie długi, czy odkrywczy :D

2 komentarze:

  1. Tagi to zawsze fajny sposób, żeby nieco urozmaicić bloga :D Widzę, że Ciebie też niespecjalnie obchodzą czyjeś telefony. Co prawda mój mnie doprowadza do szału, bo zacina się jak nienormalny, ale cóż... Przez okno go nie wyrzucę, w końcu innego nie mam. Też jestem ze Śląskiego i moja aktywność w wolnych chwilach wygląda całkiem podobnie - lubię sobie wyjść na spacer, ale z reguły najlepiej się czuję z książką pod kocem albo przy jakimś filmie z przyjaciółką, więcej mi do szczęścia nie potrzeba XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój niestety też się tnie ;/ Ale co zrobić, sama wybrałam, muszę cierpieć xd

      Usuń

Nie, nie zaobserwuje Twojego bloga w zamian za obserwację mojego - wolę mieć garstkę zainteresowanych blogiem czytelników, niż tysiąc zapychaczy.
Usuwam spam.

Nomida zaczarowane-szablony