niedziela, 9 lipca 2017

Nowości na Facebooku Drewnianego Mostu


Hej! Jak wiecie – „nie ma mnie”. Nie ma mnie w kraju, czasu na czytanie mam mało, podobnie jak na bycie tutaj, ale jednocześnie mam sporo czasu na myślenie.
Więc myślałam, myślałam i... wymyśliłam.
Fanpage Drewnianego Mostu był takim trochę „zapychaczem”: wrzucam tam Wam linki do postów, czasem jakieś informacje dotyczące tego, co tam u mnie słychać. Ale oświeciło mnie: to przecież genialne miejsce, by umieszczać rzeczy, na które szkoda mi czasu na DM. By umieszczać treści krótkie, albo lżejsze. Dlatego postanowiłam wprowadzić dwie małe zmiany:

Po pierwsze: pojawiać się tam będą tematyczne posty o książkach.
Co to oznacza? Bardzo prostą rzecz :) Zamiast tu polecać Wam „top 10 książek o czymśtam” to na fanpage będą pojawiały się takie posty. Linki do nich pojawia się w spisie postów oraz, rzecz jasna, w odpowiednim albumie na fanpage. Obecnie pojawiły się już dwa takie posty: o wakachach i o książkach z kwiatem w tytule. Jeśli macie jakieś pomysły na kolejne wpisy tego typu śmiało mi je podawajcie :)
Powiedźcie mi tylko, chcecie, bym podawała wydawnictwo? I podawała linki do fanpage autorów/książek, jeśli takie są?

Zdjęcie użytkownika Drewniany Most.
kliknij na zdjęcie, by zobaczyć post!

Po drugie: wszystkie lżejsze posty, jeśli będę miała taką ochotę.
Nigdy nie dzieliłam się z Wami stosikami (poza chyba dwoma wyjątkami, wrzucanymi przy okazji), uznając, że szkoda mi na to czasu. Ale teraz jeśli będę miała Wam co pokazać, pojawi się tam :)


Jakieś inne lekkie treści, które przyjdą mi do głowy postaram się także tam zamieszczać.

Także zapraszam serdecznie do obserwacji fanpage, powinno być ciekawiej :)


* * *


Poza tym mam dla Was krótką i szybką informacje. Zaczęłam prowadzić hodowlanego fanpage: jeśli chcecie śledzić życie stada piesków, zapraszam! Obecnie to ja jestem „głównym adminem”, który robi tam wszystko, choć nie przeczę: to za jakiś czas może ulec zmianie. Ale tak czy siak powinnam tam być w jakiś sposób :)

Zdjęcie użytkownika Blue Valley of Dogs.
Kliknij na zdjęcie, by przejść do fanpage!

1 komentarz:

  1. "chcecie, bym podawała wydawnictwo? I podawała linki do fanpage autorów/książek, jeśli takie są?" - Jak najbardziej! Czasami korzystam z takich odnośników, a samo dodanie ich do posta nie powinno być nie wiadomo jak pracochłonne. ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie, nie zaobserwuje Twojego bloga w zamian za obserwację mojego - wolę mieć garstkę zainteresowanych blogiem czytelników, niż tysiąc zapychaczy.
Usuwam spam.

Nomida zaczarowane-szablony