poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Prince Nuada

Swego czasu pisałam Wam o trzech sesjach z Rayko Cosplay. Dziś możecie oglądać wyniki ostatniej z nich :) Tym razem na zdjęciu Rayko w stroju Nuady z Hellboy'a :)
Zdjęcie odbyły się w streleckim parku :)
Ach, muszę się przyznać, że cały czas nie umiem się zmobilizować do blogowania :c Nawet ostatni zakup książek i fakt, że wygrałam książkę w konkursie recenzenckim na lubimyczytać.pl mi jak na razie nie pomógł. Dlatego jeszcze raz proszę Was o cierpliwość.












3 komentarze:

  1. Jeju, nieco przerażająca ta stylizacja... :D
    Ale ty potrafisz robić zdjęcia <3
    Spokojnie, poczekam aż znów wróci ci motywacja do blogowania :)
    A u siebie ci odpowiedziałam nt. Mroza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, stylizacja odrobinę przerażająca, ale to chyba dzięki niej te zdjęcia mają taki fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Nie, nie zaobserwuje Twojego bloga w zamian za obserwację mojego - wolę mieć garstkę zainteresowanych blogiem czytelników, niż tysiąc zapychaczy.
Usuwam spam.

Nomida zaczarowane-szablony