wtorek, 16 maja 2017

Tej recenzji tu nie zobaczycie!

Cześć! Znów przychodzę do Was z małą autoreklamą. Na Wobec pojawił się już kwietniowy numer, a w nim moja recenzja trylogii „Imperium”, której na blogu nie ma i nie będzie. Jeśli więc jesteście zainteresowani serią high fantasy z kobietą w roli głównej zapraszam do czytania :D
Jeśli chodzi inne blogowe sprawy to w najbliższym czasie powinno mi „wpaść” trochę nowych zdjęć, dlatego czekajcie na nowe sesje: w przygotowaniu są obecnie dwa takie posty, ale mam nadzieję, że będzie więcej :) Poza tym szykuje jeden kosmetyczny post, bo czemu nie.
Przypominam też, że posiadam coś takiego jak Fanpage, gdzie sporo informacji o blogu, czy książkach pojawia się wcześniej.

Cóż, na dziś - to wszystko :) Chętnych zapraszam serdecznie na Wobec, a innych zachęcam do czekania na kolejny post. W nim zaś pojawi się recenzja książki o podróżach w czasie. Interesuje Was taka tematyka? 

6 komentarzy:

  1. Ha, mam pierwszy tom tej serii, który leży x czasu i jeszcze go nie przeczytałam. Ale czytałam inną serię Feista (pierwszy tom to był "Adept Magii") i była cudna. Chociaż to może kwestia wieku była, że tak mi się podobała? Nie wiem, musiałabym sprawdzić jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, by inne książki od tego pana kupić... ale na razie mam za dużo innych rzeczy w planach.

      Usuń
  2. Nawet nie słyszałam o tej serii. Te braki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej serii, ale zauroczyły i zainteresowały mnie okładki, które wyglądają naprawdę genialnie!
    Dodatkowo uderzył mnie piękny i nadzwyczajny wygląd twojego bloga, I'm in love
    Pozdrawiam!
    Książkowy Zakątek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tom 1 kupiłam przez okładkę :D
      Dziękuję :) Pochodzi z Zaczarowanych Szablonów.

      Usuń

Nie, nie zaobserwuje Twojego bloga w zamian za obserwację mojego - wolę mieć garstkę zainteresowanych blogiem czytelników, niż tysiąc zapychaczy.
Usuwam spam.

Nomida zaczarowane-szablony