sobota, 10 marca 2018

Pogadajmy o książkach IX: O kobietach i Gdańskich Targach Książki


Dziś z informacją o audycji przychodzę do Was w sobotę, a nie w niedzielę, lecz data emisji pozostaje taka sama. Jak co tydzień, w poniedziałek o godzinie 20:00 będziecie mogli usłyszeć Raport Literacki w Radiu MORS. Tym razem z okazji dnia kobiet wzięliśmy na tapet książki o kobietach właśnie.  Ja powiem Wam kilka słów o „Cesarzowej” Pearl S. Buck oraz „Tupie na plaży i innych sekretach rodzinnych” Anety Jadowskiej. Z resztą, głos autorki tego kryminału także będziecie mogli usłyszeć, bo jakiś czas temu przeprowadziłam z nią wywiad.
Poza tymi książkami porozmawiamy sobie też o losie żon prezydentów, wielkich gwiazd, ale nie tylko: nie zabraknie również miejsca dla pozornie przeciętnych kobiet, czy dla tych, którym życie nieźle dało w kość.
Nie jest to jednak w tym tygodniu jedyna audycja, którą dla Was przygotowałam. Jeśli interesuje Was dziennikarstwo od kuchni to we wtorek o 19:00 w audycji „Zawód Dziennikarz” usłyszycie moją rozmowę z Agnieszką Oszczyk, prezenterkę z TVP.

W przyszłym tygodniu szykują się także Gdańskie Targi Książki na które się wybieram, także jeśli też macie zamiar je odwiedzić, dajcie znać. Może akurat uda się nam spotkać.

6 komentarzy:

  1. Ojejciu, nie wiedziałam, że bierzesz udział w audycjach radiowych. Czadowo! Ja bym nie umiała się tak wypowiadać o książkach :o. Szkoda, że nie mogłam wziąć udziału i posłuchać. A co do targów, to życzę miłej wyprawy!
    Przy okazji: jeśli miałabyś chwilę czasu, wypełniłabyś ankietę dla blogerów książkowych? Wyniki będą mi potrzebne do pracy dyplomowej. Bardzo bym prosiła o odpowiedź!

    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScEMA4KFwdwDaoQ5oUZ6vCmbI2HvVOkM0Y0deGMNYAF9eyK4A/viewform?c=0&w=1

    Pozdrawiam!
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz się skapłam, że audycja jest w poniedziałek! Kurczę, to jeszcze mam okazję posłuchać :D!
      #SadisticWriter

      Usuń
    2. W razie czego starsze audycje znajdziesz na stronie radia ;)

      Usuń
  2. Ja również wybieram się na Gdańskie Targi Książki, więc mam nadzieję, że uda nam się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tematyka zapowiada się ciekawie ale nie zachęcilas mnie do czytania :) faktycznie czesto mozna spotkac u roznych autorow chaos jesli chodzi o chronologie. No ale co zrobisz jak nic nie zrobisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam być na Targach, ale niestety muszę wyjechać w tym terminie, więc niestety mnie nie będzie :( pozdrawiam, baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Nie, nie zaobserwuje Twojego bloga w zamian za obserwację mojego - wolę mieć garstkę zainteresowanych blogiem czytelników, niż tysiąc zapychaczy.
Usuwam spam.

Nomida zaczarowane-szablony