środa, 8 marca 2017

W motelu z Akutagawą Ryunosuke

Witajcie! Mam dziś dla Was zdjęcia :D Pamiętacie księżniczkę z nadmorskich zdjęć z grudnia? Jeśli tak na pewno rozpoznacie modelkę, bo udało mi się spotkać z tą samą osobą :) Tym razem jednak tematem zdjęć był Akutagawa Ryunosuke z Bungou Stray Dogs. To także postać z anime, jednak jego tematyka jest zupełnie inna. Nie znam tej historii „osobiście”, ale z tego co mi wiadomo akcja odbywa się współcześnie, stąd taki, a nie inny wybór miejsca.
Tym razem zdjęcia wykonałyśmy w Orłowie w Gdyni wykorzystując tamtejszy opuszczony hotel, molo oraz klif. Miejsce nie było moim pomysłem :)
Zdjęcie po lewej wykonała jedna z naszych towarzyszek. Jak widać, ławki bywają przydatne do efektów specjalnych :D



Oczywiście zapraszam na fanpege, zarówno mój zdjęciowy, jak i ten należący do modelki:













6 komentarzy:

  1. Ja postaci nie kojarzę, bo Anime to nie moja bajka (:D) Ale zdjęcia są wow! Robią wrażenie. To ostatnie zwaliło mnie z nóg <3
    A tak na marginesie - świetny szablon :D I uwielbiam to obracane menu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Taaak, jest urocze <3 Nawet podoba mi się bardziej niż stary. Niby jest ciemny, ale przez ten niebieski jest przyjemniejszy dla oka.

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie rewelacyjne, natychmiast chciałoby się napisać do niego jakąś dłuższą opowieść. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że wszystkich zachwycilo ostatnie zdjecie:) Mnie tez:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Postaci nie znam, gdyż nie przepadam za anima :P Nie zmienia to jednak faktu iż zdjęcia ogromnie mi się podobają. Zwłaszcza to ostatnie...jest niesamowite <3
    MM...czy dobrze widzę, że zmieniłaś wygląd bloga? :D Jest cudny <3
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiszę się i ja - ostatnie zdjęcie szczególnie przykuwa uwagę, świetna sceneria! Pomysł z opuszczonym hotelem też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Nie, nie zaobserwuje Twojego bloga w zamian za obserwację mojego - wolę mieć garstkę zainteresowanych blogiem czytelników, niż tysiąc zapychaczy.
Usuwam spam.

Nomida zaczarowane-szablony