środa, 27 maja 2015

Pierwsze próby - nikkorn 50mm f/1.4

Chce Wam zaprezentować moje pierwsze próby z nikkornem 50mm f/1.4 :D
Zdjęcia robione były w okolicy godziny 18-19, dzisiaj czyli 27 maja. Na zewnątrz było i jest z resztą pochmurno, na dodatek nie robiłam ich w jakimś bardzo jasnym miejscu, a efekty? Cóż, zakochałam się w tym sprzęcie od pierwszej chwili :D Zdjęcia nie są idealne, jednak były robione tylko na próbę i jak na nią, obiektyw wypadł świetnie!







Uwaga: chętnych na zdjęcia z okolicy Gliwic, lub Opola, zapraszam do kontaktu, bo coraz pilniej szukam modeli. Mogę zrobić zarówno zwykły portret, zdjęcia ze zwierzętami, czy tylko zdjęcia zwierząt, otwarta też jestem na inne pomysły.

2 komentarze:

  1. Jak zdjęcia nie są idealne?!
    Są bardzo miłe dla oka, są przepiękne. Po prostu nic, jak się im przyglądać i przyglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie są dopracowane kompozycyjnie, światło liche ;P

      Usuń

Nie, nie zaobserwuje Twojego bloga w zamian za obserwację mojego - wolę mieć garstkę zainteresowanych blogiem czytelników, niż tysiąc zapychaczy.
Usuwam spam.

Nomida zaczarowane-szablony