poniedziałek, 6 listopada 2017

Pogadajmy o książkach! II

 
Cześć! Tak jak i tydzień temu, tak i dziś zapraszam Was o 20:00 na stronę Radia Mors, w którym będziecie mogli posłuchać audycji „Raportu Literackiego”. Niestety, przez święta, nie było mnie na nagraniu, ale tak czy siak zapraszam. Tematem dzisiejszej audycji będą książki z artystą w roli głównej, więc wydaje mi się, że wielu z Was może odpowiadać.

Mnie będzie można zaś posłuchać w audycji za tydzień. A już jutro na DM pojawi się tag książkowy, także... zapraszam i tutaj :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie zawitam, nigdy wcześniej nie słuchałam tej audycji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jak znajdę chwilkę to posłucham, na razie czekam aż zostanie wstawione poprzednie nagranie, bo jeśli odświeżam dobrą stronę, to na ten moment jeszcze go nie ma. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 2-3 tygodniach się pojawia, jak ktoś ma czas, by wrzucić :D

      Usuń
  3. Z wielką chęcią i ciekawością posłucham:)

    OdpowiedzUsuń

Nie, nie zaobserwuje Twojego bloga w zamian za obserwację mojego - wolę mieć garstkę zainteresowanych blogiem czytelników, niż tysiąc zapychaczy.
Usuwam spam.

Nomida zaczarowane-szablony